des d'una perspectiva històrica i transversal estudiem, analitzem i relacionem els fenòmens de l’ art, el disseny,
l'arquitectura, l’artesania i la imatge amb els esdeveniments contemporanis de la cultura,
el context econòmic, social i polític dels últims 40 anys; això vol dir que "cavalquem sobre lo tigre..."

dimecres, 23 de gener del 2013

COMPORTAMIENTO como estrategia de MARKETING (FGP)

Interesante propuesta de una empresa de márketing sueca para WOLKSWAGEN ; inducir a hábitos "correctos" a través de plataformas de diversión (FUN THEORY).


http://www.youtube.com/watch?v=2lXh2n0aPyw

http://www.youtube.com/watch?v=cbEKAwCoCKw&feature=player_embedded

http://www.thefuntheory.com/


En la otra cara de la moneda la campaña "Teletransporter" de la marca de cerveza argentina ANDES. Propone un divertido complemento a uno de los malos hábitos del hombre.

http://www.youtube.com/watch?v=eJaKwD2gyME

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada